поиск телефон
00

0

Вхід / 
Реєстрація
ua
ru
Замовити дзвінок
Codan Блог технічний ОЧИЩЕННЯ ВТОРИННИХ ПОВІТРЯНИХ ТРУБОК В PORSCHE
25/02/2019

ОЧИЩЕННЯ ВТОРИННИХ ПОВІТРЯНИХ ТРУБОК В PORSCHE

Деякі гібридні автомобілі Porsche (Panamera, Cayenne) мають проблеми зі своїми вторинними повітряними трубками. На даний час ці проблеми досить важко вирішити. Сервісні центри Porsche очищують повітряну трубку вручну шляхом демонтажу деталей та їх очищення в розібраному стані.

Система подачі вторинного повітря оснащена електричним насосом і забезпечує подачу повітря за випускні клапани двигуна через спеціальні канали (трубки) у випускний колектор.

Проблема з цими трубками полягає в тому, що вони дуже легко засмічуються, що призводить до появи коду помилки Р049100 на інформаційній панелі.

Ця помилка має чотири рівні в діагностичному інструменті. Щоб почистити ці трубки, процедура Porsche передбачає демонтаж повітряного насосу та інших деталей.

Для здійснення цієї роботи потрібні майже 2 дні

За допомогою розчину KENT One Shot і довгої трубки яка надається до нього, очищення виконується без демонтажу дуже швидко та ефективно.

Що потрібно робити:

❶ Від’єднайте трубку, яка йде від повітряного насоса до двигуна.

Imagem

❷ Від’єднайте вакуумну трубку, яка знаходиться з лівого боку від лівого клапана вторинної повітряної системи і під’єднайте до неї вакуумний насос. Відкрийте клапан, підкачавши вакуумний насос.

Існує 3 вакуумні трубки, середня трубка – не відноситься до вторинної (допоміжної) повітряної системи. Ліва трубка для лівого клапана, права – для правого.

❸ Розпиліть достатню кількість Kent One Shot в трубку.

Imagem

❹ Проробіть ту саму операцію з вакуумним насосом на вакуумній трубці для правого клапана повітряної системи.  Вам знадобиться майже весь балон очисника One Shot (SOS) для очищення правого та лівого клапанів Запустіть двигун та рухайтесь на високих обертах.

Imagem

❺ Дозвольте машині також попрацювати на холостих обертах після їзди, поки ви не перестанете відчувати запах згоряння сажі. Повторіть тестування за допомогою діагностичного інструмента та перевірте, чи немає коду помилки, і перевірте відсоток забруднення повітряних трубок за допомогою діагностичного інструмента. Якщо результат все ще недостатній, виконайте процедуру знову. Зрозуміло, що цю процедуру можна використовувати не тільки тоді, коли виникають проблеми, але й для профілактики.

Комментарі
Комментарі відсутні