Меню
ua
ru
ВХІД 
Отримати доступ до оптових цін
Робочий час Пн-Пт с 9:00-17:00
00

Codan Новини та блог Очищення вторинних повітряних трубок в Porsche
24/01/2018

Очищення вторинних повітряних трубок в Porsche

Очищення вторинних повітряних трубок в Porsche - Panamera, Cayenne
 
Деякі гібридні автомобілі Porsche (Panamera, Cayenne) мають проблеми зі своїми вторинними повітряними трубками. Ці проблеми важко вирішити. Porsche в даний час очищує повітряну трубку вручну шляхом демонтажу деталей та їх очищення в розібраному стані.
 
Система подачі вторинного повітря оснащена електричним насосом і забезпечує подачу повітря за випускні клапани двигуна через спеціальні канали (трубки) у випускний колектор.
 
Проблема з цими трубками полягає в тому, що вони дуже легко засмічуються, що призводить до появи коду помилки Р049100 на інформаційній панелі.

Ця помилка має чотири рівні в діагностичному інструменті.
Щоб почистити ці трубки, процедура Porsche передбачає демонтаж повітряного насосу та інших деталей.
 
Для здійснення цієї роботи потрібні майже 2 дні
 
 

За допомогою розчину  KENT One Shot і довгої трубки яка надається до нього, очищення виконується без демонтажу дуже швидко та ефективно.

 Процедура очищення в 3 кроки:

 
1) Від’єднайте трубку, яка йде від повітряного насоса до двигуна
 
        
 
2. Від’єднайте вакуумну трубку, яка знаходиться з лівого боку від лівого клапана вторинної повітряної системи і під’єднайте до неї вакуумний насос. Відкрийте клапан, підкачавши вакуумний насос.
Існує 3 вакуумні трубки, середня трубка – не відноситься до вторинної (допоміжної) повітряної системи. 
Ліва трубка для лівого клапана, права – для правого.
 
3. Розпиліть достатню кількість One Shot в трубку
 
    
 
4. Проробіть ту саму операцію з вакуумним насосом на вакуумній трубці для правого клапана повітряної системи.  Вам знадобиться майже весь балон очисника One Shot (SOS) для очищення правого та лівого клапанів
     
    
 
5. Запустіть двигун та рухайтесь на високих обертах.

Дозвольте машині також попрацювати на холостих обертах після їзди, поки ви не перестанете відчувати запах згоряння сажі.
Повторіть тестування за допомогою діагностичного інструмента та перевірте, чи немає коду помилки, і перевірте відсоток забруднення повітряних трубок за допомогою діагностичного інструмента.
Якщо результат все ще недостатній, виконайте процедуру знову.

Зрозуміло, що цю процедуру можна використовувати не тільки тоді, коли виникають проблеми, але й для профілактики. 
 
Якщо використовуються добавки до топлива, то згорання є чистішим, і великий шанс, що подібні проблеми не з'являться. Kent рекомендує використовувати KENT Fuel guard
 
 
 
 
Комментарі
Комментарі відсутні
Реєстрація
  • Юридична особа
  • Фізична особа
Реєструючись, ви погоджуєтеся з Угодою користувача